میز خدمت قضایی رئیس کل دادگستری فارس با خانواده شهدا و ایثارگران استان برگزار شد/ بررسی ۴۰ درخواست و تقاضای رسیدگی توسط مسئولان قضایی فارس 

18:50 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۱۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
میز خدمت قضایی رئیس کل دادگستری فارس با خانواده شهدا و ایثارگران استان برگزار شد/ بررسی ۴۰ درخواست و تقاضای رسیدگی توسط مسئولان قضایی فارس 
در میز خدمت قضایی رئیس کل دادگستری فارس با خانواده شهدا و ایثارگران استان، ۴۰ نفر درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را مطرح و پرونده آنان مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - میز خدمت پیگیری مسائل قضایی و حقوقی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان با حضور رئیس کل دادگستری فارس و معاونین دادگستری برگزار شد.

در این برنامه مشترک که به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد ۴۰ نفر از خانواده‌های شاهد، جانبازان و ایثارگران و وابستگان آنان ضمن ملاقات و گفتگوی چهره به چهره با رئیس کل و مسئولان قضایی استان درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را مطرح و پرونده آنان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این دیدار با بیان اینکه مجموعه قضایی استان در ایام هفته قوه قضاییه با اقشار مختلف دیدار‌های حضوری برگزار کرده است گفت: برای حفظ حرمت و جایگاه خانواده شده دیدار‌های مسئولان قضایی با خانواده شهدا در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های برجسته انقلابی بودن مدیران و مسئولان میزان احترام به خانواده‌های شاهد و ایثارگران در قالب ارائه خدمات است گفت: همه ما در هر جایگاه و منصبی در قبال خانواده شهدا به عنوان، ولی نعمت مسئولیت سنگینی را بر عهده داریم.

وی افزود: ادای احترام به مقام و جایگاه شهدا در مناسبت‌های گوناگون باید در عمل نیز به منصه ظهور و بروز برسد که یکی از مصادیق آن تکریم خانواده‌های شاهد، جانبازان و ایثارگران در جایگاه مراجعان به دستگاه‌ها به منظور دریافت خدمات است.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین به ارائه خدمات ویژه در دستگاه قضایی به خانواده‌های شاهد و ایثارگران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: دفتر حمایت حقوقی سپاه فجر استان مسئولیت ارائه مشاوره‌های تخصصی به خانواده‌های شاهد و ایثارگران را برعهده دارد و زمنیه بهره از ظرفیت‌های موجود قانونی از جمله وکلای معاضدتی را فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری در پایان با تاکید بر تعامل و استمرار برگزاری میز خدمت در بنیاد شهید از برگزاری این میز خدمت‌ها در شهرستان‌های استان در ماه‌های پیش رو خبر داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه برگزاری این میزخدمت اظهار داشت: بررسی مشکلات قضایی و پاسخگویی به سوالات حقوقی ایثارگران برای نخستین بار در کشور به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزارشد که امروز با همکاری مجموعه قضایی استان ششمین جلسه آن برگزار شد.

ابراهیم بیانی، در حاشیه این دیدار با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تقدیر و تشکر از رئیس کل و مجموعه دادگستری استان جهت برگزاری میز خدمت این برنامه را الگوی نمونه در کشور خواند و خواستار ابلاغ این برنامه به روسای دادگستری شهرستا‌ن‌های استان جهت برگزاری میز خدمت ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در محل اداره بنیاد شهرستان شد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *